گسترش روابط لوفت هانزا با شرکت های هواپیمایی ایرانی
به گزارش خبرگزاری ایسنا، نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا عنوان کرد: این شرکت برنامهریزی جدی برای افزایش روابط خود با صنعت هواپیمایی ایران را در دستور کار قرار داده است. به گفتهی وی: در طول چند سال اخیر پروازهای برنامهای لوفت هانزا را به ۲۷ پرواز هفتگی رساندهایم و این امر نشان میدهد که رابطهی ما با ایران هرگز تا این حد پیشرفت نکرده بود.
به گزارش ایسنا، ینس بیشوف در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت شصتمین سالگرد ورود لوفت هانزا به ایران، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که اقتصاد ایران بار دیگر در مسیر شکوفایی قرار گرفته و پس از دورانی طولانی ما فضای افزایش حضور خود در ایران را پیدا کردیم. در طول این سالها پروازهای هفتگی ما به ایران از هفت به ۲۷ پرواز رسیده و این رقم نیز میتواند در آیندهی نزدیک افزایش یابد
به گفتهی نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا، در حال حاضر پروازهای هفتگی این شرکت به مقصد مونیخ و وین در اروپا و تهران و اصفهان در ایران انجام میگیرد و این پروازها در قیاس با سالهای گذشته افزایشی دوباره داشته است.
به نقل از ایسنا، نایب رئیس اجرایی شرکت لوفت هانزا از برنامهریزی این شرکت برای نوسازی ناوگان و مدرنسازی هواپیماهایش، خبر داد و تصریح کرد هم اکنون لوفت هانزا دارای حدود ۷۰۰ فروند هواپیما است. از این رقم حدود ۲۶۰ هواپیما با هزینه ۳۶ میلیارد یورویی نوسازی و بهسازی خواهند شد که در این راستا بیش از ۵۰ فروند هواپیمای جدید از مدل هواپیماهای ۷۷۷ بوئینگ، ۳۲۰ ایرباس و بمباردیه به ناوگان تزریق خواهد شد.
ینس بیشوف با بیان اینکه این شرکت هواپیمایی تلاش میکند شرایط را برای مسافران ایرانی خود به بهترین شکل ممکن تغییر دهد، افزود: از آغاز سال میلادی تخفیفها و برنامههای مختلفی در نظر گرفته شده و از سوی دیگر با افزایش پروازهای کانکشن به آمریکای شمالی و کانادا تلاش شده گزینههای مدنظر برای ایرانیها افزایش یابد. همچنین وی عنوان کرد: افزایش تعداد پروازها به دلیل تقاضاهایی بوده که در بازار ایران وجود داشته است. آمارهای ما نشان میدهد در طول سه سال گذشته آمار توریستها حدودا سه برابر شده و پیشبینی ما این است که این رقم در آینده افزایش بیشتری نیز پیدا کند.
نایب رییس اجرایی شرکت لوفت هانزا در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا دربارهی برنامهی این شرکت هواپیمایی در رقابت با ایرلاینهای منطقه نیز گفت: نه تنها در بازار ایران که در تمام نقاط جهان ما با ایرلاینهای مختلف در رقابتیم و این موضوع به ما انگیزهی بیشتری میدهد تا برنامههای فعلی را پیگیری کنیم. شرکت ما با بیش از ۱۰ ایرلاین مختلف، از آمریکا گرفته تا شرق آسیا، پیمانهای مشترکی دارد و این موضوع قطعاً مدیریت بازار را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد