7 روند بازاریابی آنلاین گردشگری 2017
کارشناسان بر این باورند که سال 2017 میتواند یک شروع نوین برای بازاریابی آنلاین باشد. بازاریابی آنلاین در سالهای اخیر به شدت سرعت گرفته و شتاب آن تا جایی رسیده است که بدون آن نمیتوان سهم مناسبی در یک بازار رقابتی داشت. همین امر موجب شده است که بسیاری از فعالان حوزههای مختلف از جمله صنعت گردشگری نیز به دنبال استفاده بیشتر از پتانسیلهای ایجاد شده از سوی این شبکههای ارتباطی نوین باشند. بر همین اساس انتظار میرود با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و تلفنهای همراه هوشمند، نگرشهای مبتنی بر تبلیغات و بازاریابی آنلاین گردشگری نیز همراستا با آنها رشد کند. کارشناسان جهانی گردشگری الکترونیک، هفت روندی را که در جریان بازاریابی آنلاین گردشگری موثرند، مورد بررسی قرار دادهاند که در ادامه به آنها نگاهی خواهیم داشت.
مطالعه مطلب